• Logowanie do konta
  • Zobacz demo
  • Bezpieczeństwo
  • kontakt z nami: 25 755 31 14 bs.adamow@pro.onet.pl

    Reklamacje

    Reklamacje

    W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację, zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne. 

     

    Forma i miejsce złożenia reklamacji

     

     Reklamacja może być złożona:

    1) osobiście w Centrali (siedzibie Banku) lub w Oddziale/Filii w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;

    2) listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub  Oddziału/Filii;

    3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres Banku: bs.adamow@pro.onet.pl;

    4) faksem w formie pisemnej na numer:  Centrala (siedziba Banku) – 25 755 31 14 z zastrzeżeniem ust. 2.

    5) forularza kontaktowego na stronie .

    Newsletter

    zapisz się
    Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach oraz innych produktach Banku, wpisz powyżej swój adres e-mail
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.