W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację, zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.
Forma i miejsce złożenia reklamacji
Reklamacja może być złożona:
1) osobiście w Centrali (siedzibie Banku) lub w Oddziale/Filii w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
2) listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub Oddziału/Filii;
3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres Banku: bs.adamow@pro.onet.pl;
4) faksem w formie pisemnej na numer: Centrala (siedziba Banku) – 25 755 31 14 z zastrzeżeniem ust. 2.
5) forularza kontaktowego na stronie .